niedziela, 25 sierpnia 2013

TOP 8 dodatki*_*

Heii<3

Na  początku chciałabym  was przeprosić ,że posty dodajemy tak rzadko .
miałyśmy drobne problemy techniczne ale obiecuje,że to się zmieni <3
DODAM DZISIAJ MOJĄ ULUBIONĄ BIŻUTERIĘ 
KOCHAM DODATKI:
PRZYPINKI,PIERŚCIONKI,BRANSOLETKI , NASZYJNIKI I JUŻ NIEDŁUGO KOLCZYKI :)
(PONAD TYDZIEŃ TEMU PRZEKUŁAM SOBIE USZY)
                                                         TOP 8

1.  NASZYJNIK Z PANDĄ ,KTÓREGO ZNACIE Z  PO PRZEDNIEGO  OUTFIT'U
CLARIE'S
                                                                         
2.
NASZYJNIK CUPCAKE JEST DELIKATNY ALE ŚLICZNIE ZDOBI NAWET GŁADKĄ BLUZKĘ
HOUSE
3.NASZYJNIK JEST DOŚĆ DUŻY ALE ŚLICZNIE WYGLĄDA 
KUPIŁAM GO W ZESZŁYM ROKU W WARSZAWIE   W SKLEPIE ,,ZIELONY KOT'
ZIELONY KOT


4.OSTATNI NASZYJNIK URZEKŁ MNIE SWOIM  KOLOREM:)
JEST PROSTY ALE BARDZO EFEKTOWNY.
HOUSE/ CROPP
5.BRANSOLETKĘ  KUPIŁAM DOŚĆ NIEDAWNO
W POZNANIU W SKLEPIE PARFOIS

PARFOIS
6.BRANSOLETKA JEST BARDZO DROBNA
IDEALNIE PASUJE DO BEŻOWEJ ALBO KARMELOWEJ KREACJI 
PARFOIS

7.
PIERŚCIONEK  ,,ROBOCIK'; KUPIŁAM W INDYJSKIM SKLEPIE :)
PASUJE PRAWIE DO WSZYSTKIEGO 

?????

8.PRZYPINKA CIASTECZKO
KOCHAM JĄ <3
DELIKATNA I BARDZO DZIEWCZĘCA



KTÓRY NUMER NAJBARDZIEJ PRZYPADŁ WAM DO GUSTU? <3

9 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia ♥

    Ps: Bardzo proszę o wejście na mojego bloga i kliknięcie baneru Vintage Shop

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog ♥ Fajne zdjęcia
    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pościk
    mi się najbardziej podoba nr 1


    http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. post jest dosyć wyjątkowy a takie właśnie lubię najbardziej :)
    wszystkie te dodatki mi się podobają a najbardziej 1 i 2 :)
    obserwuję gdyż blog mi się podoba :)
    pozdrawiam cieplutko :**
    zapraszam :
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog !!!!!!
    Obserwacja za obserwację ? Ja już i liczę na rewanż !!!

    Jesli ci się spodoba to liczę , że zostaniesz u mnie n a dłużej ;)

    http://zeta354.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń