wtorek, 17 września 2013

Codzienność

Heiii :)
Wiem że rzadko dodaje posty ale mam mega dużo spraw na głowie . Pełno testów i właściwie cały czas się uczę. Dziś miałyśmy sprawdzian z chemii , istny koszmar . Chemia jest strasznaaa i nienawidzę testów z niej :( I codziennie ta sama rutyna : WSTAĆ -PRZEŻYĆ -IŚĆ SPAĆ .
Już czuję się zmęczona tym wszystkim i czekam na grudzień , na święta i śnieg.
Ostatnio założyłam pamiętnik. Myślałam że prowadzenie go będzie nudne i bez sensu ale naprawdę mnie to wciągnęło. To idealny sposób na poradzenie sobie z problemami. :)


 Jeszcze pogoda jest taka dobijająca , jakby świeciło słońce to może jeszcze bym jakoś znosiła to wszystko ale ten nieustanny deszcz i zachmurzone niebo jest strasznie przytłaczające .

 Jeszcze muzyka :) Ostatnio mam fazę na takie mocniejsze kawałki i właściwie słucham cały czas ACDC , Black Shabbath i Guns n Roses :)

Piszcie w komentarzach jak wy znosicie kolejny tydzień szkoły i czy też piszecie pamiętniki . <3
             
                                                            Maryś
                                                                     xxx
                                             

8 komentarzy:

  1. Świetny blog ;) Zapraszam do mnie ;)) diana-dianaa-diana.blogspot.com Obserwujemy ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. też piszę pamiętnik. i moim drugim pamiętnikiem jest tumblr. wiem jest ogólnodostępny, ale dużo obrazków które tam zamieszczam opisuje moje życie..
    super blog;)
    obserwuje i zapraszam do siebie :*
    http://ada-adusiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. + Również obserwuje : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  4. pisałam kiedyś :D i mam zamiar do tego wrócić :D też mam pełno sprawdzianów, kartkówek, ale się nie uczę :P

    mam do Ciebie ogromną prośbę :) czy mogłabyś kliknąć w banner sheinside na moim blogu po prawej stronie?? postaram się jakoś odwdzięczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. pisałam pamiętnik , ale już tego nie robię :) + ja już mam dość szkoły :/ + obserwuję i liczę na to samo welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń